|
بسم الله الرحمن الرحیم چند وقت پیش یک شعری در خیابان دیدم در وصف سرور و سالار شهیدان الان یک لحظه به ذهنم رسید که این شعر رو بر روی وبلاگ بذارم. البته نام سراینده این شعر رو نمی دونم ولی از همین جا ازش تشکر می کنم: عالم همه قطره اند و دریاست حسین. خوبان همه بنده اند و مولاست حسین. ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش. از بس که کرم دارد و آقاست حسین. یا حسین.
+ نوشته شده در شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۹۰ساعت 23:28  توسط مدیر سایت اراکامرس
|
|